Apreciem in mod pozitiv colaborarea, transparenta, amabilitatea si solicitudinea reprezentantilor Bancii Transilvania, dorinta conducerii, personal a d-lui director general Omer Tetik, de parteneriat viabil cu clientii din portofoliu, responsabilitatea cu care se straduie sa ofere clientilor cele mai bune oferte, cat si disponibilitatea, ca impreuna cu asociatia noastra A.R.D.C.C. sa identifice si sa clarifice toate aspectele de interes, pentru o mai buna relatie client – banca din toate punctele de vedere.
Precizam ca, din corespondenta pe care am avut-o pana in prezent cu Banca Transilvania in cadrul Programului ADEVAR sau MINCIUNA constatam o atitudine ireprosabila a bancii, care poate fi un exemplu demn de urmat si pentru celelalte banci, care mai au inca mult de lucru la intelegerea adevaratelor valori ce trebuie sa calauzeasca un profesionist in activitatea sa comerciala.
Pensii - Practica Judiciara
Pensii - obtinerea ajutoarelor cu ocazia iesirii la pensie - Practica Judiciara - Hotarari ale ... Read more
Statele sunt direct responsabile pentru maltratarea copiilor în grădinițele publice - CEDO
Cauza VK împotriva Rusiei (cererea nr. 68059/13) privește maltratarea unui băiat în vârstă de patru ... Read more